Verksamhetsutvecklare inom Fastighetsinskrivning, flexibel arbetsort

Verksamhetsutvecklare inom Fastighetsinskrivning, flexibel arbetsort

Din roll hos oss

Vi söker verksamhetsutvecklare under en tidsbegränsad period. Som verksamhetsutvecklare inom Fastighetsinskrivningen bidrar du till en medarbetar- och kunddriven utvecklingskultur.

Som verksamhetsutvecklare har du huvudansvar för Fastighetsinskrivningens förbättrings- och idéarbete, vilket innebär ansvar för arbetssätt och system samt inspirera, vägleda och utveckla Fastighetsinskrivningen inom förbättringsarbetet. Du ansvarar för och leder Fastighetsinskrivningens Förbättringspanel.

Vidare ansvarar du för hantering av Fastighetsinskrivningens inkommande kundsynpunkter, vilket innebär att övergripande administrera och hålla ihop arbetet. Du hanterar också samverkan kring förbättringsarbete och kundsynpunkter, vilket innebär att samarbeta med andra verksamheter för att utveckla myndigheten inom förbättringsarbete och kundhantering.

I tjänsten arbetar du även med olika verksamhetsaktiviteter inom Fastighetsinskrivningen som Ledningsgrupp Fastighetsinskrivning beslutar om, och som verksamhetsutvecklarna därefter utför.

Din profil

Vi söker dig som har erfarenhet från verksamhetsområdet Fastighetsinskrivning och förbättringsarbete.

Det är meriterande om du har högskoleutbildning inom relevant område. Det är också meriterande om du har erfarenhet av verksamhetsutveckling.

Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper, och som person ser vi att du har ledaregenskaper, är engagerad och har egen drivkraft. Du brinner för förbättringsarbete och har en helhetssyn, systemtänkande och god strukturell förmåga. Du är även kommunikativ och har en analytisk förmåga samt har en förmåga att se lösningar som gör att du kan arbeta dig förbi hinder i små steg.

Övrig information

Lantmäteriet är i ständig utveckling och det är också alla vi som jobbar här, våra medarbetare är vår viktigaste resurs för att lyckas med vårt uppdrag. I medarbetarskapet ingår att vi agerar utifrån den statliga värdegrunden och våra värdeord: service, öppenhet och handlingskraft.

Som medarbetare på Lantmäteriet ska du kunna förena arbete med fritid och ha en bra balans i livet. När verksamheten tillåter har du bland annat möjlighet att utföra dina arbetsuppgifter till stor del på annan plats än kontoret. Läs mer om vårt erbjudande på lm.se/jobbahososs

För att skicka in din ansökan, klicka på länken i annonsen. Vi arbetar med kompetensbaserad rekrytering och fokuserar på din kompetens för att bedöma dig och andra kandidater objektivt. Vi önskar att du inte bifogar något foto till din ansökan. Du som har skyddade personuppgifter ska inte lägga in din ansökan i vårt rekryteringssystem, istället ber vi dig kontakta rekryterande chef.

Vi undanber oss alla erbjudanden om rekryterings- och annonshjälp.

Om Lantmäteriet

Lantmäteriet är den myndighet som kartlägger Sverige. Till våra uppgifter hör också att registrera och säkra ägandet av alla fastigheter samt hantera deras gränser. Nu söker vi dig som har ett starkt samhällsengagemang.

I Sverige finns 3,4 miljoner registrerade fastigheter. Hos oss kan du bidra till att säkra ägandet av Sveriges fastigheter genom att informationen i fastighetsregistret är riktig. Du kan också bidra med service till våra kunder och lämna ut information på ett rättssäkert sätt. Ditt arbete lägger bland annat grunden till en fungerade kredit-och fastighetsmarknad.

Ansökningsinformation

Sista ansökningsdag:
Ansök här
Referensnummer: C224744-2024-13

Anställningsvillkor

Tjänsteort: Ospecificerad kommun (Sverige)
Omfattning: Heltid
Antal tjänster: 3
Anställningsform: Tidsbegränsad anställning

Kontaktpersoner

Jonas Erlandsson
Enhetschef
Telefon: 076-134 01 96

Fackliga företrädare

Daniel Malm
SACO-S Lantmäteriet
Telefon: 0611-259 10
Fredrik Häggström
ST inom Lantmäteriet
Telefon: 0910-72 55 63

Dela sidan